13 mars 2013

En trött dag..

Jag är helt slut, kanske för att man dolt och försökt gömma graviditeten i några veckor. Och nu är det fritt fram, dessutom har jag varit spänd för ultraljudet såklart!  Dagen jag fick komma på undersökning på sjukhuset i Söderhamn fick jag reda på att liten fanns där inne. Dagen efter fick jag en tid i Hudik och då fick vi reda på att liten redan var tre månader. Jag är nu själaglad för det lilla pyret trots att det var så oplanerat, verkliigen oplanerat!
Jag är också så otroligt lättad över att jag inte är sjuk! Och över att lillebror verkar må bra.
Förmodligen tack vare att jag var så illamående så har jag varken rökt eller druckit under den här tiden, rökandet la jag i och för sig av med innan och jag är ändå inte så stort fan av alkohol.
Enligt sista mens (som jag kommer ihåg tack vare magsjukan) så var det 18+2 idag men det visade sig vara lite senare så 17+1 och 19 augusti.
Har fortfarande lite svårt att ta in det, men det är ju en magisk tid nu när man börjat känna första sparkarna.. Tänk att det blir ett litet augustibarn, det hade jag aldrig kunnat tro!

Inga kommentarer: