14 mars 2013

Är det dags igen?

Det är det. Verkar vara något dåligt drag att det alltid är sol och superfint ute, vet att det är kallt, men när jag slutar om dagarna så är det ganska mulet.
Sovit som ett djur, från 20:30 till 07:00.. Kunde nog sovit några timmar till, galet!
Lilleskutt i magen har gjort sig till känna ännu mer, kanske tack vare att man såg igår att allt var bra kan jag misstänka.
Vid tolvtiden inatt så låg Toffe och kände på magen och försökte väcka mig för han kände hur liten gjorde volter där inne. Hahaa men det var ganska lönlöst för jag kände mig som en död fisk. Trodde dock inte att vi skulle känna av det så tidigt. Vi kände ju av det första gången då jag skrev "Magiskt" inlägget men det känns otroligt lugnande!

Är i alla fall på plats på skitMiroi, hoppas få svar på någon jobbansökan snart.. TP skulle kännas som en räddning just nu, och det är absolut något fram till föräldraledigheten.

Jag är lite jinxare, jag vet att det är löjligt, men jag tar det lite lugnt med planerna för sommaren. Det är bra för mina tankar att bara ta någon dag i taget.

Inga kommentarer: