10 mars 2013

Att få gråta vid köksbordet..

Ja, mitt i leverpastejmackan och den ledsna musiken så grät jag. Och det var så skönt. Andra gånger gråter jag ofta för att jag är så arg eller så frustrerad, nu fick jag gråta för att jag behövde det. När man sitter med tankarna i ingenstans och bara får vara ifred. Toffe satt i och för sig i soffan men inget tjat om att jag skulle komma och sätta mig så jag fick vara vara. Jag hulkade inte så högt så han märkte något, kanske skulle ha ropat.. Haha, eller hur!
Men det är också skönt att inte behöva få frågor för varför man gråter, man behöver det ibland helt enkelt.
Fast man skulle behöva ligga hela dagen i sängen med ledsam musik och gråta ibland också. Nu ska jag inte jinxa det, jag vill inte ha något att gråta över.. Jag vill bara släppa på tankeventilen ibland, själv.. Med leverpastejsmörgåsar och musik.

Inga kommentarer: