26 feb. 2013

Tillbaka igen..

Jaop, då var man tillbaka på Miroi igen. För idag i alla fall, imorgon är det dags för hemstudier igen. Igår var jag och Leon i Hudiksvall för att läkaren ska kika på örat, han sa att han aldrig sett något likande men att det har nog med lymfkörtlar att göra (kan inte den korrekta benämningen) men att han skulle återkomma. Jahoopp säger jag bara, så i morse ringde jag till vår vårdcentral igen och förklarade vad jag kände och tyckte och det var en otroligt go sköterska som var så förstående. Så imorgon är det dags igen, klockan elva och då blir det nog stick i fingret på stackarn. Modiga morsan tittar bort då så att hon inte svimmar.


Och än en gång är jag helt sprickfärdig av hemligheter, samtidigt som jag inte alls har lust att skriva någonting. Är förvirrad.. Som vanligt! Och det bara kryper i kroppen på mig av att inte veta eller känna! Också som vanligt!

Inga kommentarer: