26 feb. 2013

Lite sådär.

Tills planerna är klara så ska jag nog söka TP, alltså Teleperformance.. Och jag har lite ont i magen efter att jag jobbat på Transcom men jag måste för fan få in mer pengar. Ont i magen varje månad är skit, nu hoppas jag för guds skull att jag kan hamna på företag och kanske slipper ont i magen varje dag. Sista dagarna på Transcom så ville jag hellre köra av vägen än att åka dit, jag funderade på hur skadad jag skulle bli i 100km/h. Jag ville ju inte dö, bara vara för skadad för att jobba. DÅ är det INTE värt det!
Jag hoppas att jag kan orka stå ut även om det inte känns bra.

Enda som gör mig gråtfärdig är att jag så gärna vill åka hem till mamma, och nu vet jag inte hur det ska bli. Nu har jag ju inte fått något jobb än men jag hoppas för fan att jag hinner "hem" först.


Jaja, P3 dokumentär i mitt onda öra och baaara fyra timmar kvar. FML

Inga kommentarer: