17 feb. 2013

Så trött!

Så konstant trött och på ett fruktansvärt dåligt humör.
Grabbarna driver mig till vansinne just nu, jag är bara för mycket samtidigt som de är inne i trotsen.. Eller i livet bara helt enkelt.
Jag avskyr när jag är trött, jag orkar inte ta hänsyn till andras behov. Rättare sagt så orkar jag inte ta hänsyn till Toffe, jag blir trött och irriterad när han är borta större delen av dagarna.
Jag avskyr tanken på att vara borta 8:30 - 16 varje dag eftersom jag inte vet hur det är när jag kommer hem.
Hoppas att jag ska slippa städa och plocka i alla fall, den tanken gör mig skrämmande ledsen. Så trött är jag!
Klockan är i alla fall 17:05 och inte långt kvar till läggdags. Jag tänker sova så fort jag kan, vill inget hellre idag. Måste pigga upp mig tills imorgon. Kbt typ..

Inga kommentarer: