2 nov. 2012

Lagt om.

Glömde skriva att jag lagt om fastan, 9-17 som gäller från o med idag. För skolans skull, fika mellan 9-9:30 på morgonen ;) kommer inte orka med livet annars, haha.
Funderar dessutom på att träna på morgonen, kliva upp runt fem och hoppas att barnen tänker sova till typ kl sex. Senast halv sju måste vi ändå kliva upp för halv åtta ska de vara på dagis och 8:15 ska jag sitta på bussen till Bollnäs. Och sen får jag ju äta frukost vid nio.
Och hinner jag på kvällen så blir det nog ett dubbelpass med samma muskelgrupp. Maybe so. Dags att bli explosiv! ;)

2 kommentarer:

oyvinds sa...

> träna två gånger varje dag

Varför? muskler växer inte når du tränar, dom växer mellan träning.

Jag lyfter måndag/onsdag/fredag och det räcker länga. Du måste inte överträna...

Satu med 4 småttingar och gravid sa...

Va duktig du är som orkar hålla igång! :)
Hur mår du?

Vad föddes dina pojkar när dem föddes? Kram