1 aug. 2012

Hela kvällen..

Först ska jag säga att handbollsdamerna INTE visade upp sig från sin bästa sida. Börjar fundera i samma banor som kommentatorerna, var de bara 2010 de fick en blixt och var BRA och de egentligen är såhär dåliga? Det var inte bra i alla fall!

Sen ska jag upplysa om onödig fakta.. Kan ju lika gärna passa på att säga att det är en mindre bra dag (alltså bekväma trosor) så jag tänker spendera kvällen i soffan med halsont. Har inte gett med sig än, trodde att det var morgonont bara.. Vill inte bli sjuk igen!!
Har dessutom haft en dålig dag när jag fått tjata om mat och om städ och disk.. Tjatar ju hål i min egen skalle också!

Nu ska jag njuta av (näst) sista dagen av Storytel, är osäker på om jag har imorgon på mig också.
Jobb 16-21 är inplanerat i alla fall och 7-16 på fredag sen har jag lördag och söndag ledigt!!

Fredag innebär att tvtiden börjar 21, Cakeboss & Konditorskolan. Börjar få rutin på det igen ;)

Inga kommentarer: