13 mars 2012

Vill bara..

Vill bara skriva ett litet inlägg om känslor.
Jag älskar mina egna barn, så otroligt mycket MEN jag är ingen barnmänniska.. Alltså så blir jag inte åter vän men någon gammal bekant som fått barn bara för att få hälsa på en bäbis, och jag har ganska svårt att prata med barn..

Men det finns en liten pojk, förutom mina egna, som jag aaavgudar!! Jag är egentligen ingenting annat än ett stort fan av honom, jag är inte ingift eller något sånt. Men skulle man titulera det så skulle det väl bli 'faster', det är alltså Toffes systerson jag pratar om. Han är helt otrolig den här lilla killen (lilla och lilla, 2,5 år!!)
Jag är så otroligt glad över att han och hans mamma finns och att jag vet att de tycker om grabbarna lika mycket som de tycker om dem!

Så har jag varit lite känslomässig idag också, men en del personer är så värda ett helt eget inlägg. Egentligen mycket mer än så men idag vill jag hylla er!

Inga kommentarer: