8 mars 2012

Älskade skrutten..

De skulle gå på Maxi och lilla pluttis fick totalutbrott och skulle inte sitta i vagnen och inte stanna hemma. Till slut fick han följa med in igen och han somnade efter lite skrik.
Jag måste snart gå till jobbet, eller jag behöver gå typ halv så jag hoppas de andra hunnit hem tills dess :)
Men finns inget bättre än att få spendera sån här tid med lilla hjärtat innan jobbet. Visserligen sover han men jag skulle kunna sitta med honom i evigheter!

Men som sagt.. Snart dags för jobb i snön.
Appropå det så behövde jag ett par skor och hittade de på bilden för 50 kr på Maxi :) org pris 399 eller 299 :)

Och varför jag har dem på inne är för att jag behöver trampa in dem lite grann! Om ni nu skulle fundera ;)

Kan ni gissa vem det är förresten?



1 kommentar:

Marie - Från en prematurmammas hjärta - sa...

så trött på att behöva kämpa bara hela tiden! Jo de går bara fint. v 19 på lördag. De går så jäkla fort jämfört när jag väntade Neo då man typ räknade dag för dag. Nu är jag tacksam om jag kommer i ihåg ny vecka;). Hur är allt med er?