18 jan. 2012

Orkar fortfarande inte..

Inte egentligen, men tänkte uppdatera om läget. Fick en läkartid idag och det visade sig att det var någon dag ifrån att vara utvecklad öroninflammation och bihåleinflammation. Lycka! Eller inte.. Men fick någon sorts nässpray som var avsvällande och så blev det antibiotika. Läkaren trodde inte att det fanns en chans att det skulle gå tillbaka av sig själv, och jag kunde lika gärna ringt tillbaka på eftermiddagen så överjävligt som det såg ut i mitt öra. Han sa även att han såg öroneksem.. Jag som aaldrig haft speciellt mycket problem med öronen. Någon gång när jag var liten men inte annars.

Men nu på kvällen har jag varit arg!! Uppdrag Granskning som visade kommunaktuen..... Jävla idioter! Det är vår lilla stad Kristinehamn som är med och de dumma idioterna som sitter i kommunledningen.

Inga kommentarer: