3 jan. 2012

Märklig känsla..

Vilken konstig känsla jag har i magen!
Tittar på en film, och vill bara åååka utomlands. Varför vet jag inte, men det skulle vara så härligt att rymma från det här mörkret och få sol och värme! Att grabbarna fick springa omkring i badbyxor och bada och pyssla så mycket de bara kan. Fyfan säger jag just nu! Brukar inte ha speciellt mycket problem med vädret men nu är det verkligen påträngande..
Måste ha någonting att se fram emot när dagarna känns såhär, men just nu känns det tomt. Guuud vad negativ jag är, men tyvärr så är det så idag!
Jag känner till och med för att måla eller göra om någonstans och ändå hittar jag ingen energi.. Gästrummet behöver fixas, hallen också.. Granen ska tas bort och alla julsaker. Men ändå så känns det inte 'roligt' nog, och det känns ännu mer löjligt!

Inga kommentarer: