2 jan. 2012

Månda

Oj, håller dålig koll på dagarna faktiskt!
Men det sägs att det är måndag idag.
Toffe har gjort ett kanonjobb med rökningen, inte ett dugg har han rökt sen han la sig nyårsnatten. Jag är stolt som tusan, men jag går runt med något konstant dåligt samvete.. Det känns som att jag tar ifrån honom en de anl av honom, visserligen är det hans beslut men det känns inte bra. Dessutom är han tystlåten och svår att prata med, det känns som att jag stör bara!
Det går nog över, men just nu känns det bara som att det är lite märklig stämning.

Från det ena till det andra så har grabbarna sovit sååå himla bra i natt och i morse! Leon somnade hos oss när vi kom hem, då var klockan runt kvart i tolv och sen kunde jag lätt lägga ner honom i sin säng där han sov till klockan åtta i morse. (Blir lite knasigt med sovtider när man reser) När Noel sen vaknade runt 2 tiden i natt och fick komma till vår säng så sov han till nio i morse, och somnade sedan om till någon gång efter tio. Vid tio låg vi fortfarande kvar i sängen och tittade på en film, grabbarna och jag. Då somnade Leon om och sov till tolv!! Helt sjukt, va? Jag tycker att det är helt galet för så mycket sömn var det längesen jag fick. Precis som nyårsdagen, då vaknade de halv elva!! Då gick vi och la oss halv två visserligen men ändå, för mig är sömn magiskt.
Vi packade ur det mesta igår men orkade inte packa upp kläderna så försöker glömma det tills imorgon för det är helt omöjligt med två bråkkottar.
Skulle åkt till Filipstad men mår fortfarande inte riktigt hundra så blir en myskväll framför någon film. Äntligen har vi ju dvd!!

Men nu så ska jag försöka klura ut vad Leon tjatar om, det är lite svårt med kommunikationen ibland ;)

Inga kommentarer: