25 dec. 2011

Sätta upp mål..

Japp, planerar att sätta upp nya mål. Den 1 januari ska det införas totalt godisförbud, tanken är att jag ska ta tag i livet och börja promenera igen. Så länge jag är arbetslös så är det nog det bästa jag kan göra.. Ett gymkort är också en fundering. Det finns ingen annan som kan göra det här åt mig, och ingen som kan ta bort min ångest förutom jag själv.
Jag vill ju så gärna vara smal och snygg inför op också, för efter den dröjer det innan jag kan röra mig normalt igen.
Jag har såklart gått upp cirka 3 kg sen augusti, precis som jag trodde. Det innebär att det är cirka 10-12 kg som jag vill ha bort.. Nu är ju inte vågen allt men jag vet ju var min 'trivselvikt' är.. Vad jag lagt på mig är väl just några trivselkilon!
Ingenting är omöjligt, och jag kommer börja det nya året med ett löfte till mig själv. Det är bara mig det handlar om, och för att jag ska må bra överhuvudtaget.
Och för mina barn såklart!

Jag måste tillbaka till livet helt enkelt! Peppa på!!!

Inga kommentarer: