23 dec. 2011

Dan före dan..

Ja, idag är det alltså dan före dan.. Och jag vet inte om jag tycker att jag har någon riktig julkänsla trots allt.

Igår tog vi oss upp till Söderhamn i alla fall, en sväng strax innan Västerås bröt grabbarna ihop totalt och jag trodde inte vi skulle ta oss därifrån! Men det gick bra och efter sjutiden någon gång så somnade de och Noel sov till nio ungefär. Han såg att jag satt och slumrade och började ropa 'maaammaaaa', lilla snutten ville väl ha sällskap.
Vi kom fram vid tiotiden i alla fall, grabbarna var så uppspelta så vi somnade inte förens klockan var runt halv ett. Men de sov till åtta i alla fall och det är ju längsta på länge :))
Pappan sover än men vi har tagit oss ner och ätit lite välling och lekt med alla spännande leksaker. Idag måste vi handla de sista julklapparna och pyssla lite, se om vi kan hjälpa till med någon matlagning inför imorgon.

Nåja, nu ska jag nog försöka ta mig bort till Ica för att köpa frukost.. Igår blev det inge bra med maten så idag får jag skärpa mig, men är inte hungrig på morgonen egentligen men äta bör man annars dör man. Eller blir i alla fall på dåligt humör ;)

Inga kommentarer: