20 okt. 2011

Torsdag..

Veckorna bara väller förbi, dagen har gått ganska bra. Hämtade barnen vid tre och åkte hemåt. Ställde mig och diskade det från kvällen innan, lagade mat och upptäckte små bitar av blå plast i köttfärsen. Hade tyvärr börjat steka och dessutom fryst in köttfärs så vet inte om jag kan gå iväg med det. Har ju köttfärsen i förpackning.
Imorgon är grabbarna lediga eftersom dagis ska flytta i helgen, så imorgon och måndag kommer de vara hemma. Eftersom jag jobbar förmiddag imorgon så kommer barnen vara med deras mormor och på måndag jobbar jag eftermiddag så då är jag hemma till ett så vi får se hur det löser sig.
Ska i alla fall traska iväg till Maxi alldeles strax, men jag är så trött! Fattar inte vad det är med mig!

Men bara 5 dagar kvar till dagen D nu!!!!

Inga kommentarer: