23 okt. 2011

Snart smäller det!!

Helt galet!! På tisdag smäller det! Då får jag verkligen svar på många frågor! ÅH VAD NERVÖS JAG ÄR!!
Ska alltså på läkarbesök för magen då, och vi får se vad dem säger och vad svaret blir. Pessimist som jag är så tänker jag negativt. Inte en chans i världen att jag kan ha sån tur att få hjälp! Eller? Svaret återstår att se.
Har precis stått och lagat mat till de små kottarna i alla fall. Noel sover visserligen men Leon har kört järnet. MEN i morse fick jag sovmorgon av grabbarna, Noel vaknade typ kvart i åtta men han röjde lite i sin egen säng innan han bestämde sig för att det var nog klockan åtta men det är ju nästan lite rekord. Så vi satte oss i soffan och väntade in brorsan som vaknade halv nio, vilka grabbar!!
Imorgon är grabbarna lediga från dagis igen, och jag jobbar eftermiddag så mamma kommer hit vid ett när jag åker. Tur att hon finns!
Men allt som cirkulerar i min skalle är tisdag så jag kommer nog vara lite tom på andra tankar.
FAST på tisdag kommer min allra första lön, någonsin. Första "riktiga" lönen! Tvåtusenfemhundra kronor rullar in, hahahaa! Slå den om ni kan ;))
Skämt åsido så ska det bli jääkligt skönt att äntligen kunna betala för sig själv och inte behöva fråga Toffe om allt!

2 kommentarer:

Sandrah - mamma till Devin & Vilde och bebis på väg sa...

Åhh vad spännande med magen! Du måste berätta direkt sen!! :)

SandraMadeleneJohansson sa...

Vi håller alla tummar här hemma för din skull!!! Hoppas, hoppas, hoppas! :)