6 okt. 2011

Gött!!!

Var en grymt dålig natt, Noel grät och skrek från klockan ett och tills jag skulle kliva upp. När Leon vaknade i vårt sovrum och även Noel vaknade igen efter en paus på fem minuter och både skrek som galningar. Då grät jag, högt och ljudligt. Jag var så trött och tyvärr irriterad så jag sa rakt ut att jag inte orkar mer. Men det spelade ju ingen roll, det var ju bara att ta tag i det ändå.
Så klockan fem när klockan ringde satt jag i soffan och grät. Men det var bara att ta sig i kragen och gå upp och laga matlåda.
Men så har vi ju min mamma!
Min älskade, älskade mamma! Guuud vad hon är bra!!! Hon kom och hjälpte mig med lite saker hemma, dessutom skjutsade hon barnen till dagis eftersom Toffe jobbat natt. Jag undrar många gånger hur jag ska kunna återgälda henne, hur jag ska kunna tacka henne för allt! Jag är så glad över att du är min mamma!

Sen bar det iväg att hämta Malin och vidare till jobbet. Det har varit en bra dag, trots att jag efter vårt slutprov fick ett sms av Toffe att han åkt till sjukhuset här i Karlskoga för han tror att ett muskelfäste i ryggen brustit. Jag hoppas verkligen att så inte är fallet!

Jag går och väntar om dagarna, väntar och väntar på den 25. Dagarna går ju för tusan inte fortare för det! Jag har sån total nedräkning, för jag är så nervös inför vad svaret blir. Eller vad som kommer hända efter besöket.

När jag kommer hem efter jobbet ska jag krama om mina små gossar och berätta för dem hur mycket jag älskar dem trots att mamma var ledsen. De kanske inte förstår det fullt ut men, de förstår kramar och pussar!

Provet gick kanon förresten, det känns skönt att ha avklarat! Men nu fortsätter dagen, ha det bra till nästa uppdatering!


2 kommentarer:

Sandrah - mamma till Devin & Vilde och bebis på väg sa...

Duktig du är som orkar ändå :)

petra sa...

Mamma är bäst och jag undrar som dig, hur ska man någonsin kunna tacka henne tillräckligt?!!

<3