14 sep. 2011

Tvdags!

Efter dagis åkte vi hem en stund och sedan åkte vi till Sandrah och hennes söner någon timme. Tog bilen hem och satte Toffe i jobb med att göra mat medans jag tog med mig gossarna till Maxi för att handla lite som fattades.
Sitter nu i soffan och tittar på Jims värld medans grabbarna röjer en stund.
Blev en promenad på 1,19 mil idag.. När jag kommit hem skulle jag lika gärna kunna gå en till. Men det var skönt att komma hem och plocka lite och sen ställa sig i duschen. Känna sig ren och fräsch för en gångs skull.
Men imorgon kör vi på promenad igen, dessutom ska gräset få sig en omgång. Bara att passa på sista dagen de är p dagis denna vecka. Åh vad dagarna bara rusar iväg!! Jag hinner inte med!
Dessutom vill jag ha ett jobb, så tipsa mig gärna om ni vet om något!

Inga kommentarer: