15 sep. 2011

Jag tar tillbaka allt..

Allt bra som jag sagt om min xperia tar jag tillbaka! Ååååhhhhh vad arg den gör mig!! Startar om och hänger sig, krånglar med touchen.. Hmm!

Till annat.. Jag höll grabbarna vakna så länge det gick igår. Leon somnade snällt i sin säng men Noel var lite ledsen så det tog lite längre tid.
Klockan fem över åtta vaknade Noel och då hade jag redan sovit över ett alarm. Halv nio fick jag väcka Leon eftersom det var dagisdags. Vilken jäkla grej!!
Nu när det är helg för oss (efter kl 14) så ska vi köra på samma så kanske vi slipper kliva upp så tidigt och grabbarna får sova bra på nätterna. För det var verkligen en bra natt med sovmorgon.

Efter att jag skjutsade kottarna så har jag käkat lite frukost.. Ska lägga över en ny talbok på telefon och sen försvinna ut på promenad. Tänkte att det skulle bli en kort igår för att skynda mig hem och pyssla lite, men idag får det faktiskt bli en kort. Eller ja, 7 km som tar ungefär en timme.

Är det någon som kommer ihåg Grynet? Hon hade en poäng: TA INGEN SKIT!

Så avslutas det här inlägget.