24 aug. 2011

Vilken härlig dag!!

Tog en 1,33 mil lång runda förut. Gick den vanliga på numer 8 km istället och sedan påbörjade jag en ny runda men joggade den istället. Joggade i intervaller för så bra är jag inte :D
Svängde av lite tidigare och joggade hemåt, de två sista backarna i full fart. Var helt utpumpad i kroppen och det kändes förjävla bra. Konditionen börjar bli bra, jag är så glad för att jag slutade röka. Förresten så har jag klarat mig.. Är det sex veckor nu? Härligt i alla fall :)

Städade och diskade när jag kom hem, duschade och åt ägg och keso. Sen hämtade vi kottarna och nu är de hemma och det är såå skönt att jag städade innan så jag slipper det nu och bara kan vara med grabbarna istället. De trivs så bra på dagis, det är så roligt. Noel ville nästan inte åka hem.. 'nä' säger han och skakar på huvudet. Sötplupp!!
Men nuu.. MYS!!

1 kommentar:

petra sa...

vilken härlig bild =)