24 aug. 2011

Världens suraste kille!

Leon är hysteriskt sur just nu. Han står vid ytterdörren och nästan ylar.. Han vet att Noel och jag sitter i soffan och att det är hit han får komma om han vill mysa. (sånt vet och ser jag på honom att han fattar)
Jag säger lugnt till honom några gånger att vi sitter i soffan men han måste tycka att det är roande att stå att gråta vid ytterdörren (?)
Tror inte heller det faktiskt men jag vet inte riktigt vad han pysslar med!
Och att krokodilgråta för att jag ska komma och plocka upp honom funkar inte.
Jaja, snart dags för grabbarna att åka till dagis. Och jag ska ta ännu en monsterpromenad, kammade nog ihop nästan två mil igår på två promenader. Det blir som ett beroende :-P hoppas så att jag får ett jobb snart. Söker det jag hittar men det finns inte alltför mycket. Nu ska jag ta tag i strumpletning.

Inga kommentarer: