6 juli 2011

Svar..

Idag fick jag ett brev på posten, att centralsjukhuset i Karlstad mottagit min remiss och att jag kommer få en tid bokad inom 12 veckor (vårdgarantin) och om jag inte fått en tid så får jag söka mig till ett annat landsting med kortare väntetid, om jag vill.
Det här gjorde mig kanonglad!!! Det är ju inte ett ja, men det är absolut inte ett nej!! Jag misstänker att de vill träffa mig för att se hur magen ser ut, och sen blir det ett beslut utifrån det. TJOLAHOPP säger vi åt det!!

Idag har vi sovit till tio, gjorde LCHF-oopsies och vid tolv gick vi på promenad. En timme tar Ringvägen men jag tycker det går sakta trots att jag går i snabb takt. Lagade lite mat åt pojkarna när vi kom hem, mos och köttbullar, och det gick verkligen hem. Toffe och Noel somnade på soffan och Leon var också ganska trött så runt tre la Leon och jag oss på vår säng och sov i två timmar. Det var så himla skönt och vi vaknades på ett härligt humör. Snart ska vi ge oss ut på promenad igen, med Paulina denna gång, men innan det ska vi bjuda barnens mormor på kaffe och jordgubbar. Kan hända att grabbarna får lite glass de också ;)

Missa inte damfotbollen 20:35 på TV4!!!!

Inga kommentarer: