5 juli 2011

Hungrig som en varg..

Min sambo verkar bli sen idag, åtta trodde han att han skulle komma hem. Jag tänkte att vi skulle äta tillsammans men helt ärligt så är jag så förbannat jävla hungrig och jag vill inte bara småäta utan äta den sista maten för dagen så jag bränner på lite fläskfilé. Kan inte hjälpas, tyvärr! Och om du läser det här, Toffe, så kan jag fortfarande göra mat tills du kommer hem OM du har bestämt dig för vad du ska ha.

Mat är ett av de stora tjafsämnena i det här huset, vi kan bli riktigt osams ibland. Ingen av oss orkar eller kan bestämma, och jag blir bara hemskt irriterad om jag föreslår något och han total dissar det. Så mat alltså.. Men nu ska jag i alla fall ta och ställa mig i köket, Rix fm är igång som sällskap. Och mina underbara grabbar förstås, de går omkring och är bara så jäkla söta!!

Inga kommentarer: