26 juli 2011

SMS.

Japp, nu har SMS:et kommit. Expressfrakt på min Xperia, höhö. Beställde den strax innan 16 igår och fick smset för ungefär tio minuter sen, det är bra det :D
Blev en mini pro, helst av allt hade jag velat haft en HTC eller något MEN med två knoddar som gärna leker bil med telefonen och skiter fullständigt i om skärmen ligger nedåt så fick det bli ett billigare alternativ. Den här fick jag för 1495, plus 69 kronor för express frakten men det var fri frakt på längre leveranstid. Så det känns som ett lagom pris för en telefon som tyvärr kommer få uthärda en hel del! En HTC eller något annat dyrt får vänta tills grabbarna är stora nog att ha egna telefoner att ha sönder istället. ;)

Nu ska grabbarna äta lite yoghurt och sen ska vi nog ge oss ut på en promenad. Måste ge oss ut idag, annars kommer jag dö. Dö kanske jag gör ändå, eftersom jag inte är riktigt frisk men den risken får vi ta. Ska även gå förbi Maxi och hämta ut telefonen, MEN ska försöka hålla mig i skinnet med att packa upp den tills grabbarna vilar eller tills de sover ikväll. Det är omöjligt att försöka koncentrera sig på något med två BUSUNGAR. :) Dessutom ligger ju talboken på den gamla telefon och jag orkar inte lägga in den på den nya, så jag kan ju underhålla mig med att städa och pyssla.

Just nu står Leon och stryker nog försiktigt på ryggen och kramar honom sen, ÄLSKADE barn vad ni är söta!! En annan dag när jag strök gardiner och precis ställt undan strykjärnet så ställde de sig under strykbrädet och pussades, hahaha. De är min lycka, dessa små liv! Det kommer bli tufft att lämna dem på dagis, men jag tror att det är ett steg i rätt riktning för vår familj. Det passar nog oss bäst. Men åh, vad jag älskar mina ungar!

Inga kommentarer: