21 juli 2011

Det ger sig inte..

I går natt började jag få ont i kroppen, rättare sagt bak i svanken och det stålar ut i benen. Igår kväll var grabbarna ganska ledsna så vi satte oss i soffan, värken i ryggen blev då värre och benen började domna bort. Jag höll på att få panik, men efter en stund släppte det. Igår på promenaden kände jag också av det. I natt när grabbarna krånglade i två timmar så gav jag upp och satte mig i soffan även då, när grabbarna väl somnat om så hade jag så ont så att jag inte kunde sova. Efter två alvedon släppte det äntligen! Nu är det tillbaka, och jag har dessutom ont när jag andas djupt och hostar. Undra om det inte kan vara en jävligt elak förkylning som börjar sätta sig i kroppen också?
Vem vet! Förhoppningsvis så är det borta snart i alla fall.

Vi började dagen vid halv nio, efter välling vid åtta så somnade de om en halvtimme till. Inte mycket, men alltid något. Vi åt frukost, grabbarna somnade vid halv tolv för vila och jag stekte pannkakor och gjorde mig ordning så länge. Tog med pannkakorna, så grabbarna fick äta dem i vagnen och det funkade ju :) Det är Nickelodeondag ( stavning) här idag, och jag tänkte att det kunde vara något roligt för grabbarna men jag skulle nog säga att det var ganska värdelöst!
Gick in på Inter sport för att kika på nya skor, hade inte så mycket pengar att lägga ut på skor så det kändes kört ett tag. Innan jag inser att jag kan köpa skor på Junior-avdelningen, HEA HEA! Det är inte bara dumt att ha små fötter inte :D Skorna blir ju billigare ;) Hittade i alla fall ett par Nike skor som jag trampade i nästan direkt och gick sedan hemåt.
Just nu håller jag på och kokar lite färskpotatis till pojkarna. Mosar det och sen ska jag väl fixa något till, frågan är bara vad :)
Jag hade tänkt att äta LCHF-pyttipanna (typ egen hopsläng) och att Toffe får ta pyttipannan som är i frysen.
Gör min pyttipanna på ägg, bacon, färska champinjoner, lite grädde och lite korv. Det är kanongott!!
Chokladmoussen fick helt klart stor tumme upp igår, mättande och otroligt god så den rekommenderar jag verkligen.

Väntar förhoppningsvis sällskap av grabbarnas gudmödrar sen, så jag hoppas att ni har en bra eftermiddag och kväll.

1 kommentar:

Angelica sa...

Låter som du har ischias! Krake!