13 juni 2011

Härligt...

Ja, natten var ju inte riktigt bra.. Vaknade i morse och jag grät som ett barn för att.. ja, varför? För att jag var trött misstänker jag. Men jag åt lite frukost, gav pojkarna välling och bytte blöja och sen satte vi oss i soffan. Trots att jag var trött så orkade jag hålla mig väldigt lugn, istället för att bli irriterad så var det inga problem när de började bråka med varandra.
Och som de bråkar ibland!! Igår när vi hejade på Noel när han gick så blev Leon så svartsjuk så han kröp efter och bet honom i rumpan för att sedan resa sig själv och ta några steg han också. Hihi, vilka idéer de har!!
Att komma på efter ett år att det ska bli ändring kanske är lite sent, men jag tror inte att det är för sent. Eftersom jag vart själv ganska mycket pga av att Toffe har jobbat så har det blivit lite happ happ, men NU tänker jag ta tag i problemet.. Sömnlösa nätter kanske fortsätter, men då löser vi andra saker istället.

Blev lite luddigt det här, ska i alla fall hoppa in i duschen nu :)
Eftersom grabbarna och jag somnade på soffan vid halv nio ungefär och vaknade halv tolv, hahaha. Man kan ju undra om vi var trötta alla tre ;)

Inga kommentarer: