12 juni 2011

det löser sig..

Det är klart det gör, hur trött man än är så går det alltid över.
Jag gick ut på promenad med grabbarna och då lugnar de sig alltid, förutom när Leon vägrade sitta vagnen och jag fick bära honom inne på Maxi och hem.
De badade också i poolen, jättekul fram tills Leon bajsade i vattnet. Så då var det roliga slut och jag fick tömma ut poolen. Det har funkat sådär med maten idag, inte bra och inte dåligt.

Händer som sagt inte så mycket, eller egentligen gör det de. MASSOOR! T ex så har Leon börjat ta en himla massa steg själv han också. De är duktiga som tusan våra små gossar :)

Vid sju ska vi spela Bingo lotto, Paulina kommer hit och spelar med oss och det är ju alltid kul.
Snart är det studentdags för henne, eller ja.. På fredag, och då har vi fixat barnvakt så vi ska fira henne. Grabbarna ska med på fika och mys, men sen får de åka till sin mormor och vi åker hem för att byta om. Ska bli kul att komma ut, har fått låna en kanonfin klänning av Patricia som jag ska ha. Hoppas på en lyckad helg utan huvudvärk helt enkelt, kanske inte hinner slappna av så mycket, hahaa.

Har gått väldigt bra med LCHF de senaste dagarna, åt lite för mycket jordgubbar igår bara. Jordgubbar är ju lite gränsfall, och jag fick grymt ont i magen tyvärr.
Men idag är magen kanon och jag njuter av att slippa känna mig svullen!
Det är många + med LCHF, och varför ska man "unna" sig sånt som är dåligt? Förbannade socker!!

Inga kommentarer: