21 juni 2011

Grabbarna..

Har tyvärr haft en väldigt dålig dag, den har varit ledsam. Likaså nattningen har inte varit bra ikväll.. Det känns tungt när det blir så, för man önskar att man hade såå mycket mer engeri!
Jag ska i alla fall sätta mig i soffan och titta på 'So you think you can dance', det är ju ganska bra :)
Vad jag skulle skriva om igår var i alla fall att jag har varit hos "min" vårdcentral och pratat med en läkare om min mage, om min osköna hängbuk. Han skrev en remiss till sjukhuset i Karlstad, och sen är det upp till dem att göra en bedömning. Men han sa till mig att det är en tuff kamp och att det är inte många fall som går igenom, men han sa att han kunde förstå varför jag sökte för magen. Det kändes på något sätt bra att han sa det, att det inte bara är min fåfänga som styr. Vi får väl se vad som händer, men att jag ska förbereda mig på att få avslag.
Det var väl lite om allt möjligt, nu ska jag parkera mig i soffan i lugn och ro och sedan krypa ner i sängen om någon timme. Hoppas ni har en trevlig kväll!

1 kommentar:

SandraMadeleneJohansson sa...

Håller alla tummar här hemma för din skull!!!

Det är ju i alla fall värt ett försök, så tänker i alla fall jag även om jag vet att det är tufft.

Hoppas hoppas hoppas!