8 juni 2011

Ganska tråkigt..

Med såna här tråkiga bilder.
Ligger och googlar på telefon.. Om hudreducering, om vad människor tror om att huden drar ihop sig.. Många skriver att man får stå ut och vänta eller välja att lägga sig under kniven. Undra hur många år man får vänta innan det drar ihop sig, då har ju många år av livet redan gått åt till att må dåligt! I alla fall i mitt fall, för detta påverkar mig dagligen. Varför tycker människor att man är ytlig om man väljer operation? MÅSTE man vara stencool och bara nöja sig när man är förälder? Om det nu är det de handlar om? En människa som går ner mycket i vikt och vill operera bort skinn, är det ytligt eller finns det en annan förståelse då? Jag älskar inte mina barn mindre för att jag avskyr vad som hände min kropp under graviditet och amning. Det är KLART att det var värt det, men jag är också en människa. Ung, med förhoppningsvis många år framför mig som jag vill kunna njuta av! !! Alla känner givetvis inte som mig, många trivs och mår bra som dem är.

Inga kommentarer: