4 maj 2011

"Nuddade någon mig?"

Noel är på sitt bästa humör och är sprudlande glad, medans Leon är åt det sämre hållet.
Han sitter och skriker och gråter för minsta möjliga. Noel kryper mot honom, sätter sig bredvid och nuddar honom inte ens. Leon väntar lite och sen tänker han nog "åh, nej! Han petade på min luft!!!" och sen skriker han som en galning. SUCK!! Har i alla fall vart ner på Lindex och på Maxi, nytta med nöje eftersom det är skönt att gå. :) På Maxi hade de slut på blöjorna jag ville ha, givetvis, så det fick bli Liberos up&go. Kommer inte ihåg om jag provat dem tidigare, men vi får väl se hur de funkar. Hade ju i alla fall rabattcheck där, skulle tagit med den andra också och provat om det funkade med båda. Lätt att vara efterklok!
Tänkte lägga in bilder från kameran snart, är inte ens riktigt säker på varför det inte blivit av.
Kanske för att jag har två små troll som lever om :)
Kom att tänka på måtten igen, tror att jag ska börja med två veckors mellanrum istället. Roligare när det blir större resultat, så vi kör nästa vecka istället :)

Inga kommentarer: