4 maj 2011

Min plan..

Idag är det mätning igen, har inte mätt än men gör det sen när vi kommit hem igen.
Tänkte köra fakir nu, MEN med tanke på lördagens ölande så kanske det är bättre att komma igen efter nästa mätning, hahaa.
Öl - massor av kolhydrater!! Men jag dricker helst inte vin och absolut inte cider, eftersom jag har dålig erfarenhet av vin och får bara fruktansvärt ont i magen av cider.
Det är Toffe-firande på lördag och barnen ska vara hos sin mormor, GÖTT! :)
Om vädret tillåter blir det grillning, kubb och härlig sällskap!
Men nu ska jag ta och knata ner till Lindex och byta ut tub-bhn som jag köpte, att dessutom kunna byta till en storlek mindre känns ju bra.. Haha.
Men jaja, ska väl sätta lite fart nu innan hulliganerna har hunnit riva ner helt vintrinskåpet. För just nu sitter Noel längst ner och stänger om sig. :)
Ikväll ska pojkarna och jag till Caroline, efterlängtat!!

Inga kommentarer: