19 maj 2011

GAAAHH!

Så gör vi en liten varningstext:

Just nu är jag en jävla suridiot och vill du inte läsa för att du kommer bli irriterad så gör inte det.

JAG ÄR SÅ FÖRBANNAT TRÖTT PÅ ATT HA ALLT ANSVAR SJÄLV PÅ MORGONEN OCH NÄTTERNA! Toffe är ledig idag, barnen är givetvis vakna och har vart det sisådär 3 gånger var i natt och jag har tagit natten och nu står jag här och har morgonen också. IGEN!
Det är ju inte bara jag som kan gå upp och göra välling... Försöker andas bort det, tänka på något annat. MEN DET GÅR JU FÖR FAN INTE!!!!!!!! Jag är så jävla trött på det här som är om och om igen, jag vill också sova någon förbannad gång. Toffe fick sovmorgon igår också, till nio. När han är ledig, eller börjar senare så väcker jag aldrig honom för det enda han gör är att bli irriterad och vänder ryggen mot mig. Och alla förbannade jävla bajsblöjor som jag alltid får byta själv, det blir några stycken på ett år och jag måste alltid släppa det jag har i händerna för att komma och byta. JAG BLIR KNÄPPPP!!

Så, nu har det nog släppt så jag kanske kan gå och vara en bra mamma.

Trevlig dag... eller nåt!


Ska bara göra ett litet tillägg här nere..
Toffe, jag vet att du kanske kommer läsa det här någon dag och jag var mest arg för stunden. Det har förmodligen redan gått över när du vaknat, men jag kan inte lova något :P

3 kommentarer:

En mamma sa...

Men så ska det ju inte vara, vi gör så att jag tar nätterna och han tar morgonen - enkelt alla behöver sömn!
Säg åt han på skarpen att han får skärpa till sig lite det är ju hans barn också, och ge inte med dig bara för att han suckar på mogonen!
KRAM

SandraMadeleneJohansson sa...

Håller med ovanstående. Vi kör varannan dag sovmorgon under helgerna. Det fungerar jätte bra. Och om min sambo vägrade byta bajsblöjor skulle jag blir tokförbannad, självklart så måste väl han också byta blöja på barnen precis som du.

Kram!

mariana sa...

Känner igen de där :p mattias är arbetslös och är hemma hela dagarna medans jag går i skolan men ändå är de jag som ska kliva upp å göra välling på nätterna, det är jag som får kliva upp varje morgon hela tiden, sovmorgon får jag när noomi tar en sovmorgon helt enkelt.. Det är jag som städar, oftast lagar mat.. Så visst känner man siig som en eensam stående mamma ibland men samtidigt så har han blivit bättre på att ge henne välling på nätterna..