13 apr. 2011

Min älskling..

Ja, nu är det ju någon vecka kvar tills han fyller år.. Eller några kanske man säger! :D Jag har beställt hans present, och eftersom jag vet att han kikar här ibland så kan jag ju inte skriva vad det är.. Dessutom känns det roligt att ha hemlisar ;)
Har dessutom redan nu ordnat barnvakt den 7e maj så att vi kan fira honom, det ska bli roligt och det är han så himla värd!! :)
Igår anmälde jag mig dessutom till cupcaketävlingen som är i Kristinehamn den 14e maj, dvs dagen innan grabbarna fyller ett år så det kan ju bli fullspäckat då ;) Jag tror inte en sekund på att jag kan vinna, men däremot tycker jag att det ska bli väldigt roligt att vara med i alla fall!!
Som sagt, dåliga nätter och väldigt slappa dagar men det gör mig ju på bättre humör när de kan sova på dagen i alla fall så jag också kan återhämta mig en smula.
Nu ska jag sätta fart med disken och alldeles strax sätta på kaffe eftersom Toffe snart kommer hem. Sen ska vi kila ner till marknaden som är här i stan, ska möta upp mamma där nere eftersom hon ville köpa något till grabbarna :)
Ha det bra!

1 kommentar:

the four of us sa...

mina tjejer hade en period när dom också sov jätte dåligt! det var en väldigt lång period, ca 6 månad tror ja men jag tror nu efter åt att det berodde på tänder, dom fick 4 kindtänder var för nån månad sen och sen dess sover dom bra igen! så det är bara att bita ihop :P