10 mars 2011

Litet finger.

Ja, Noels lilla finger fastnade i dörren (alltså "bakom" dörren.)
Jag fick nästan panik, och det var väldig tur att Toffe var hemma annars kanske jag inte fått bort honom. Han var ledsen en stund, men Toffe och han doppade handen i kallt vatten och myste en stund så var det borta sen. Han är lite röd / blå men han verkar inte ha ont..
Hade sovångest igår (om det finns något som heter så) och kunde inte somna trots att jag var hur trött som helst! Kanske var det för att grabbarna krånglade som tusan, men de sov väldigt bra sen. I alla fall Leon, för Noel försökte jag trösta i en timme eftersom jag försöker vänja av mat under nätterna. Så efter den där timmen av skrik och gnäll så fick han en flaska. Man viker sig gärna för sömnen i alla fall.

Just nu ligger Noel och jag i vår säng och Leon står i sin, haha :)
Det händer så himla mycket numer, Leon har inte stått så mycket förut.


Nu ska jag nog läsa aftonbladet från igår och sen vet jag inte riktigt..
städa toaskåpet är ju ett förslag, inte för att det är vidare roligt och jag har
förmodligen inte tid med det när det behövs eftersom Leon nu gnäller som en tok...
Ibland skriker dem så att jag får hjärtklappning...

Inga kommentarer: