16 feb. 2011

Nya tag!

Nej, banne mig!! Nu är det nya tag, det var en rent ut sagt förjävlig natt.. Men det ska inte ta ner oss. Blev alldeles för sent för att komma iväg till öppna förskolan, där Sandra och Marie skulle vara.. :( Men det blir fler gånger, och nu har jag ätit frukost och pojkarna springer runt i gåstolarna.
Det är ju snart grötdags och det får ju inte missas ;)
Men dagen gjordes nog av ett sms av Toffes syster, Mickis, hon hade lite funderingar över lite semester i sommar och det gör mig så glad! :D Jag längtar så förbannat till sommaren, grabbarna första "riktiga" sommar. Förra året blev det ju inte mycket av, men nu kommer de kunna vara med och inte bara lika och fläkta i sängen.
Solen skiner ute, får försöka tänka bort all jäkla snö och njuta av det som lyser in.
Tycker att det är en rå kyla ute trots att det bara är 6 minus, det liksom biter tag i en så fort man kommer ut.
Tur att jag ändå känner mig varm inuti, så det kan nog bli en riktigt bra dag i alla fall!

1 kommentar:

marie - Från en prematurmammas hjärta - sa...

förstår er gott och väl att man inte orkar efter en sån jobbig natt! Absolut det blir fler gånger :)