16 feb. 2011

Är jag knäpp?

Redan vid tio tänkte jag lägga mig, för att få sova så länge som möjligt innan barnen vaknade. Då vaknade Leon och krånglade länge, länge och skulle ligga nära, vilket till en början var väldigt mysigt, sen vaknade han till slut och VÄGRADE somna om. Blev galen så fort jag la ner honom, somnade till slut och då var klockan halv ett. Vid ett tyckte Noel att det var hans tur, och jag tog med honom till vår säng direkt.. Vet hur dagarna blir med dåliga nätter. Fram till halv fyra slumrade vi, även han har krånglat och till slut orkade jag inte mer utan han fick mat och nu har han somnat. Vad händer? Leon vaknar och skriker, hör honom gny då och då.. Jag försöker att inte bli irriterad. Helst skulle jag inte kliva upp mer, är så trött men han gråter igen. Just NU skulle jag vilja kasta åt någon pengar så att jag kan sova en stund.

1 kommentar:

Åsa sa...

Så stora de har blivet =) Såg att du har flyttat ner sängarna , till lägsta läget det får nog oxå jag ta och göra...

Kram