22 feb. 2011

F-kassan..

Jag känner mig RIKTIGT korkad när jag är inne på f-kassans internettjänst, så det slutar med att jag får ringa dit i alla fall.
Möttes av en jättevänlig själ som hjälpte mig att förstå, dessutom blev jag jätterädd för att det krånglat med utbetalningen den här månaden men det syntes visst dagen innan. PJUUHH, men snart är mina dagar slut. Jag blev ju så tung på slutet av graviditeten, så 2 månader innan förlossningen började jag ta ut föräldrapenning för att få vila. Nu kan jag nästan ångra det, men jag förstår mig själv.. Toffe kan ju tack och lov flytta över dagar, så det är skönt!
Inte kul när det krånglar, men det är tur att det finns tålmodiga människor på försäkringskassan också :)

Gossarna ville inte sova speciellt länge idag, får se om de vill vila lite tidigare idag.
De har sovit sådär, men det är inget värre än så..
Jag ska försöka dammsuga och sådär nu medans de ändå är vakna, mycket jag ska göra som jag glömmer bort!

Inga kommentarer: