9 feb. 2011

En underbar natt!

Ja, grabbarna sov ju i sitt eget rum för första gången och det gick jättebra! Efter incidenten med barnvakten så vill jag faktiskt inte ha den igång, väldigt löjligt eftersom jag fick reda på varför det blev som det blev. Men jag kände mig obehaglig och jagar upp mig själv alldeles för mycket så jag var utan den i natt, men jag klarade mig utmärkt utan den och jag hörde när Noel vaknade vid två. Toffe åkte iväg och jobbade vid halv fem - fem och jag hade lite svårt att sova efter det så vid halv sex hörde jag att Noel gnydde så jag släppte ut hundarna medans jag gjorde två flaskor. Ska bara tillägga att i pojkarnas rum så ligger det en madrass på golvet, vilket är meningen ska vara lite lekmadrass eller bara mjukt att sitta på. Så den madrassen la jag mig på klockan sex, matade barn och sedan somnade jag om där. Haha :) Men det kändes faktiskt okej, och det verkar som att det är jag som har svårt att släppa taget. Inte pojkarna ;)

Håller i alla fall på o bakar lite bröd så ska jag och älsklingarna mysa i soffan. Sitter just nu och tittar ut genom fönstret, och det jag ser härifrån är sol och ingen snö. Om det ändå vore SÅ bra? Ta på sig morgonrocken och pojkarna och sätta sig på altanen för att äta frukost. Vad underbart det skulle vara!!!

Men nu kallar brödet :)

Inga kommentarer: