3 feb. 2011

Världens sjukaste grej!

Hade tjejerna på besök och de skulle åka så jag stängde dörren till vårt rum där pojkarna sov och knäppte på barnvakten.. Hör hur det börjar spraka och gråta, tyckte det var ett konstigt gråt och Anna kikade in till dem. Båda två sov som stockar, så hon stängde igen. Och strax efter det så börjar det gråta igen, öppnade dörren och tittade in. Fortfarande sov dem, och jag blev paranoid och började tänka på.. Ja, spöken. Varje gång jag knäppte igång barnvakten så grät det. Jag klämde ihop mig i ett hörn i hallen, fick tårar i ögonen och sa att jag vägrar sova i natt. Började gråta och sa att grabbarna inte kan vara där inne.. Jag var så jävla rädd och undrade vart vi skulle åka. Toffe kom in och jag förklarade, och han räddade mig! Störningar från något annat hus!! Det har aldrig hörts förut, och bara när barnvakten var inne i huset. Men åh, vad jag skämdes. Hahaha. Jag är inte helt redo att skratta åt det, men imorgon ska det allt bli bra. ;-)

1 kommentar:

Marlene sa...

Hej,

Tittar ju inte på din blogg fortfarande... några avtryck i gästbok blir det dock sällan. Vi har dock varit med om samma sak vad gäller babyvakten. Har fått förklaring kring det.... Har en granne samma babyvakt som er och inställd den på samma frekvens (hur du gör för att byta står i instruktionsboken) så kan man få in andra barn mm - den snappar alltså upp andra ljud. Lycka till. Vet ej om du läser min blogg den är numera lösenordsskyddad så vill du skicka ett mail till mig (marlene.giger@hotmail.com) så skickar jag en blogginbjudan.