15 jan. 2011

Hittade den!!

Jodå, visst hittade jag orken igen. Jag och grabbarna har busat, och jag tänkte att dem skulle somna innan jag sätter igång med tvätt och dusch och sånt där onödigt. Hehe :)
Vilken handbollsmatch, faaaaan vad bra dem var!! Önskade bara att jag hade sällskap, klart grabbarna är här men jag får inte så vettiga svar på mina frågor.
Det är det som är det negativa med att träffa folk varje dag, den dagen man inte gör det så är det inte lugnt och skönt. Tvärtom så känns det bara tomt och jag önskar någon av mina vänner var här och kollade på handbollen med mig.. Trots att jag vet att de förmodligen hatar det! ;) Men det är sånt som de genomlider för min skull, i alla fall under en av damernas EM-matcher.
Jajaa, jag får väl se om jag kanske ska doppa grabbarna i ett bad, i pyjamas och sen en varsin välling.

Det händer nog att jag kanske skriver ett inlägg till sen ;)

Inga kommentarer: