15 jan. 2011

God morgon!

Startade som ni ser dagen med lite vettiga ord.. Det har varit en vääldigt bra natt, vart uppe och matat en gång och stoppat i nappen några gånger men det gör mig ingenting för Leon som vanligtvis brukar vara helt hysterisk på nätterna har inte gjort ett ljud ifrån sig även fast han varit vaken. Det är härligt!

Igår var tjejerna här, det är alltid trevligt eftersom jag är rätt sällskapssjuk! Jag är så tacksam över att jag har så goa vänner, som hjälper mig med barnen.. Busar, leker och kanske bara är. Oftast blir det ju bus och lek! ;) Det är verkligen guldvärt för mig och alla kanske inte har sån tur.

Idag ska jag hänga upp gardinerna jag köpte (Köpte 2 st 2 pack på Jysk, samtidigt som bilmattan) och de är vanliga enkla svarta bara.. Inget krångel eller något annat utan bara rent.

Nu vill lilla Leon inte ligga som en liten kratta i sin säng längre så nu ska jag och pojkarna mysa i vår säng framför tv:n :)

1 kommentar:

Sandra sa...

hej, du har fått en award av mig, syns i min blogg :)