15 jan. 2011

Beautiful blogger award!

Länk
Jag har fått en award av Sandra, och det är jag väldigt glad över :)

Några frågor ingår också:
Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står där?
"Anna Anka eller inte. Det är ju mig han gillar! Men tyvärr så"

Vad var det senaste du såg på tv?
"To be fat like me" (film på tv400)

Borsett från datorn, vad hör du just nu?
Tv:n..

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
För kanske två timmar sen och slängde soppåsar i tunnan.

Vad har du på dig?
svarta mjukisar och röd tshirt

Vilken var den senaste filmen du såg?
Se fråga nr 2

Skulle du överväga att flytta utomlands?
Nja, men önskar nog allt att vintrarna kunde bli mildare.

Jag skickar vidare till:

Paulina
Frida
Sofie
Erika
Sofie
Sofsan
Sandra

1 kommentar:

Erika - Bakglädje sa...

Tack så jättemycket! Jag blir väldigt glad när någon uppskattar det jag gör.
Vilka fina killar du har. Kan tänka mig att det är lite extra jobb med två stycken, fast det blir ju dubbelt så mycket att älska också. :-)