25 jan. 2011

Dagen..

Just nu sitter jag i soffan och tittar på handboll. Jag vet inte vad man ska tycka egentligen, jag tycker inte att det är bra spel alls från Sveriges sida. Det är tur att jag inte är elitspelare och är med i ett VM så jag kan ju sitta här hemma på min feta röv och yttra mig om handboll som jag spelade för några år sen, och nu förmodligen skulle ha väldigt svårt att hänga med i tempo. HE HE! Vi åkte i alla fall till Karlskoga idag och storhandlade, skönt. :-) grabbarna har varit ledsna på eftermiddagen så det var kämpigt. De är i alla fall på väldigt bra humör nu, jag hoppas att det fortsätter så tills de somnar så att jag hinner färga håret ikväll och att vi kanske hinner ta ett bad. Sånt är alltid skönt att avsluta kvällen med! Men jag tror ju att Sverige förlorar och mer är det inte med det, men ska ta mig igenom de sista 3 minuterna.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer: