26 jan. 2011

Bra dag!

Allt som allt har de varit en bra dag, förutom att Noel ramlade ner för soffan och det var mitt fel! Han skadade sig inte och jag är inte säker på om han grät av fallet eller om det var efteråt, när han försökte sätta tänderna i bords benet. Han mår i alla fall bra, jag märkte ingenting direkt efter och inte heller något under dagen.

Vi tog i alla fall en promenad med Mia sen, hämtade ut mina nya pocketböcker som jag tänkte göra ett inlägg om sen. Följde med Mia till Lindex och gick sen hem. Var hemma i cirka två och en halv timme. Hann med att mata barn, diska, plocka, hänga tvätt, slänga in mer i maskinen och klä på barn. Vid tio i sex skjutsade Toffe mig och barnen till Caroline på me&i party, tycker att det är så roligt att komma dit! Köpte två tröjor till pojkarna, gäller att välja väl när det kostar lite mer men jag är nöjd och betalning gäller nästa månad. Toffe hämtade oss, han hade grejat god mat till oss. :-) Igår fick jag tulpaner, så jag undrar vad han har gjort ;-)

Inga kommentarer: