26 dec. 2010

Som en liten unge..

Ja, jag har spytt.. Men det kan jag ta, däremot har jag haft FRUKTANSVÄRDA kramper i kroppen. Och jag ljuger inte när jag tycker att det kan mäta sig med värkar, då känns det!!
Idag är det jag och snutte-Leon som har magsjuka, "skönt" om det betas av på två dagar.. Och dessutom två i taget ;) Jag satt en stund i duschen förut, det var såå varmt och skönt tills varmvattnet försvann. Givetvis hade pannan stannat och hela den där härliga duschen blev bara skit, haha :)
Jag fick sova någon timme, och trots äckelkramper i mage och rygg så känner jag mig mycket piggare nu. Båda pojkarna låg hos mig och sov och vi hade en härlig stund medans deras pappa åkte och handlade lite yoghurt till pojkarna.
Det blir ju inte så många knop idag, och jag vill gärna hålla mig borta från människor för jag tycker inte ens att min värsta fiende är värd det här.
Nu babblar jag på med sjukprat, men det är väl allt som finns i våra skallar idag ;)
Spenderar resten av kvällen med att dricka något, mat får vänta tills imorgon!
Hoppas ni får en trevlig kväll!

Inga kommentarer: