27 dec. 2010

Min dag!

Ja, det här har ju hamnat lite i bakgrunden mitt i sjukdomar och.. livet helt enkelt ;)
Min dag.. Ja, jag kanske ska berätta om gårdagen eftersom dagen inte riktigt börjat och det bara är nu jag har tid.
Började med att jag vaknade strax innan fem och mådde så jäkla illa, och eftersom Toffe och Noel hade magsjuka dagen innan så visste jag nästan vad som väntade. Rättade till barnen i sina sängar, men fick springa upp på toa och sedan ner igen..
FYAA, nu började en förjävlig dag! Åt inte speciellt mycket, trodde att det var över men icke dåå. Vår lille sjuke son gjorde en blöja som jag inte klarade av att byta, knappt Toffe heller.. Men han som är så himla rädd för bajsblöjor fick göra det i alla fall ;) På kvällen tog vi alla fyra ett bad, det var härligt och efter det kröp vi i säng.Leon somnade på sin pappa, väldigt kontaktsökande.. Eftersom jag inte vågade ha någon på min mage så satt Noel bredvid oss, och han tjatade och skällde på sin bror. Det såg så himla roligt ut, och Leon slog upp ett öga då och då för att kolla läget. Sen la vi ner Leon och då vill Noel vara hos sin pappa.. Jag somnade såklart och när jag vaknade så låg världens sötaste blöjpojke och sov bredvid mig. Jag strök honom på ryggen och bara tittade på honom, underbara unge!! :) Och just nu har pojkarna fått välling, ny blöja och så har de somnat om och det ska jag också göra en stund :) Det var min dag.. fram tills idag, haha! :)

1 kommentar:

SandraMadeleneJohansson sa...

Det är mild fullkornsvälling jag har, har gått tillbaka till majsvälling nu, får se då...