28 dec. 2010

Min bästa vän!

Ja, nu är vi på dag 7 på listan.. Och som rubriken avslöjar så är det om min bästa vän.
Jag har inte bara en bästa vän, jag har flera.. Men däremot så har jag nästan inga övriga vänner, men det gör mig inte speciellt mycket när jag har några få som betyder så mycket!
En av mina bästa vänner är Toffe, och det känns rätt givet.. Vi lever ihop, man skulle kunna säga att han känner mig rätt bra. ;) Vet hur jag fungerar och trots att vi ryter åt varandra, drar sällan jämt och gnatar ooofta så älskar jag dig!
Ännu en är min mamma och det är också givet, hon har alltid funnits där.. Och jag har väl aldrig riktigt sett henne som min mamma, jag har aldrig haft något "mamma-hat".. Tack vare henne har jag haft en underbar uppväxt! Dig älskar jag också!
Paulina, Anna, Amanda är de som jag levt mina "tonår" med. Vi har gått igenom rätt mycket tillsammans och för mig känns det viktigt! Nu har jag valt familjelivet och allt vad det innebär, och för mig är det så underbart att ni väljer att "stiga in" i det ibland. Det är härligt att se våra barn med er, och jag är så glad för att ni finns!

2 kommentarer: