16 nov. 2010

skönt!

Min lilla son sitter här och skriver med mig.

zev m
l

Väldigt uppskattat av er att få läsa om det, va? :-)

Dagen har varit KANON! Jag latade mig som tusan i morse och var kanon trött, gick upp först vid åtta, somnade om vid elva typ och låg kvar till tolv. Sen gick vi på promenad till Netto, handlade mat till gossarna och till oss. Så pojkarna har provat spagetti o köttfärssås, och päron och banan yoghurt till efterrätt. Det kanske är mer mellanmål men det gick verkligen hem, så jag funderar starkt på att ge upp mina försök med hemgjord barnmat o köpa burkar istället så att vi faktiskt får igång maten ordentligt.
Innan pojkarna fick mat så städade jag, och det är så jäkla skönt att ha nystädat! Bättre finns nog inte! Bäddade nytt också, så det blir skönt att krypa ner i ikväll!
Nu har jag bara haffsat i det här inlägget, tråkigt att bara läsa om vad vi gör kanske.

Hoppas på besök av gudmor Paulina snart.

Och jag hoppas att ni får en trevlig kväll, det ska jag för snart ska jag röra ihop lite risotto!

Inga kommentarer: