16 nov. 2010

Så glad.

Ja, jag har vart så himla glad i flera veckor över att grabbarna i alla fall sovit hela nätter. Igår vaknade Noel tio över ett, visserligen var vi ju fortfarande vakna, och i natt vaknade han runt halv tre. Givetvis är det EN gång per natt, inte tusen. Men jag brukar inte vilja väcka Leon för han sover så himla bra, ungefär till mellan åtta och nio oftast. I morse vaknade han halv sju, men jag tvingade dem att somna om en stund innan vi gick upp och åt välling. Ibland känner jag mig nästan mer trött när jag får sova i ett, men jag ska INTE klaga. De har varit så underbart duktiga, våra STORA grabbar ;-)

Idag är det underbart väder för en promenad så risken är stor att det blir en ;-)
Men först ska jag sätta igång med lite disk, städ och tvätt nu medans grabbarna sover.
Hoppas ni får en bra dag!

1 kommentar:

Fröken Viktig sa...

Härligt att de sover så bra :)

Vi var bortskämda med dottern som sovit hela nätter sen födseln, så vi hoppas ju på en repris av det nu :)